Nie jesteś zalogowany! Załóż konto już teraz!

Aktualna kategoria: Football Manager 2009

ARBAT Tactic

Autor: Piotr Sebastian
Data dodania: 3 czerwca 2009
Wasza ocena: 5.28
Popularność: 35537
Pobrania: 6881
Liczba komentarzy: 150

Najnowsza taktyka Piotra Sebastiana, która została przetestowana pod najnowszym silnikiem zastosowanym w patchu 9.3.0. Owo ustawienie ponownie wywodzi się z klasycznego 4-4-2, jednak autor wprowadził kilka modyfikacji m.in. z dośrodkowaniami i rajdami. Pojawiają się również takie rozwiązani, jak wysunięta linia obrony i większy nacisk na rozgrywanie akcji przez środkowych pomocników. Taktyka charakteryzuje się nieco mniejszą skutecznością w obronie, ale rekompensuje to znacznie lepszą skutecznością pod bramką przeciwnika.

Analiza eksperta CFM

Trzymając się zasady, aby nie pisać o tym, co widać po ściągnięciu pliku i wgraniu taktyki, pozwolę sobie ponownie przybliżyć genezę niniejszej taktyki. Pozwoli to, jak mniemam, lepiej dobrać Wam zawodników do prezentowanego ustawienia, co jak powszechnie wiadomo, jest kluczem do przyszłych sukcesów.

Geneza tego ustawienia wywodzi się z trudności na jakie napotkałem podczas testów nowego silnika FM w wersji 753 (zastosowanego w patchu 9.3.0). Okazało się, że wyniki osiągane przez poszczególne testowane taktyki są bardzo rozbieżne. Czasami ta sama taktyka spisywała się doskonale, innym razem zaskakująco słabo. Jak wiadomo, chcąc udostępnić taktykę wszystkim użytkownikom, musimy brać pod uwagę jej uniwersalność, a więc możliwość uzyskiwania podobnych i stabilnych wyników na różnym poziomie rozgrywek, różnymi drużynami, tak u siebie jak i na wyjeździe. Stąd też, z reguły, bierze się konieczność prowadzenia długotrwałych testów i analiz w celu znalezienia uniwersalnego ustawienia, które gwarantować będzie wszystkim przyszłym użytkownikom dobre wyniki.

Prezentowana formacja znów wywodzi się z klasycznego ustawienia 4-4-2. Tym razem jednak okazało się, że to nadmiar rajdów i dośrodkowań powodował najwięcej kłopotów z dużymi wahaniami wyników. Okazuje się, że wysocy zawodnicy rywali w niektórych formacjach stosowanych przez AI dość skutecznie ograniczają skuteczność naszych wrzutek, a przenosząc ciężar gry do środka boiska pozbawiają nas skuteczności w defensywie. O kłopoty wówczas nietrudno, jeżeli aktywność naszych skrzydłowych dotyczy głównie boków boiska, a nasze dośrodkowania rzadko docierają do adresatów. Nie zmienia to jednak faktu, że pomimo zbalansowania gry na skrzydłach, w dalszym ciągu możemy liczyć w prezentowanym ustawieniu na skuteczne akcje skrzydłami.

Najwyraźniej cała seria FM09 uwielbia grę wysuniętą linią obrony, bowiem to ustawienie jest najbardziej stabilne w defensywie. Potrzeba oczywiście dużego zgrania i szybkości obrońców, ale zgranie przychodzi z czasem, a szybkość jest przecież do kupienia! Ryzyko stracenia większej ilości bramek niż przy cofniętej linii obrony oczywiście istnieje, ale znakomicie jest rekompensowane poprzez większą liczbę przechwytów i tym samym więcej akcji w ataku. Sami musicie zdecydować, czy chcecie mieć statystykę strzałów 3/9, czy 9/27.

Zwracam szczególną uwagę na środkowych pomocników w przedstawionym ustawieniu. Na nich spoczywa największy ciężar gry i to zarówno ofensywnej, jak i defensywnej. Pomimo zróżnicowanych poleceń indywidualnych są to zawodnicy o zbliżonej charakterystyce gry, z dużą kreatywnością w ataku i dobrą wytrzymałością w obronie.

Napastnicy mają tutaj bardzo dużo wolnego miejsca do gry, lepiej więc w tej roli będą się spisywali Ci o silnych atrybutach psychicznych, umiejący szukać gry, wychodzący na wolne pole, z dobrą decyzyjnością i techniką. Era odgrywających najwyraźniej powoli odchodzi w zapomnienie. Ponadto pożytek z takich napastników zyskujemy w defensywie. Co najmniej jeden z nich wraca aktywnie po utracie piłki i walczy o jej ponowne przejęcie.

Test:

Podobnie jak w przypadku poprzedniej łatki, ta taktyka testowana była także na lidze włoskiej, angielskiej i polskiej. We wszystkich wypadkach drużyny skazywane na spadek (Sassuolo, Blackpool, GKP Gorzów) utrzymywały się w lidze, a ligowe potęgi (Roma, Liverpool, Wisła) z łatwością zajmowały miejsca w czołówce zdobywając kilka trofeów.

Autorem analizy jest Piotr Sebastian

draugluindl
Przetestuje ją i powiem co i jak.:D
3 czerwca 2009 11:09
wolkusf
Da rade w 9.1.0 ??
3 czerwca 2009 21:37
Piotr Sebastian
Nie wiem. Spróbuj.
4 czerwca 2009 0:27
Pigi78
No no, jak na razie to bez zarzutów działa mi ta Twoja taxa... a gram Lechem Poznań... na 9 spotkań w Ekstraklasie mam 8 zwycięstw i 1 remis... Dzięki ...
4 czerwca 2009 14:07
JackoBB
Ta taksa jest z serii 'jeden gol na mecz' czy 'jeden gol więcej niż przeciwnik' ;>
4 czerwca 2009 15:52
Lukas1122
Czyli dobra :)
U mnie się sprawdza świetnie.
4 czerwca 2009 16:54
Dawka
Muszę przyznać, że taktyka jest naprawdę dobra. Dokładniej zdam relację po większej ilości meczów. Martwi mnie tylko jedna rzecz, mianowicie chodzi o prawego napastnika (tego, który ma grać pressingiem na całym boisku). Otóż mam na to miejsce napastnika, który pasuje tam niemalże idealnie - no właśnie, niemalże. Nie ma bowiem kondycji, czy też po prostu nie jest wytrzymały. Wydaje mi się, że właśnie przez to nie strzela tak wielu bramek jak mógłby. Co zrobić, by nie tracąc wszelkich zalet jego gry z takimi ustawieniami, zaczął strzelać więcej bramek. Zmniejszyć nieco pressing?

I jeszcze jedna sprawa, to końcówki spotkań. Tracę w nich wiele bramek. Co najlepiej wówczas robić? Zmniejszyć pressing, cofnąć linię obrony, wyłączyć grę na spalone i ustawić kontratak?

Z góry dzięki,
Pozdrawiam!
4 czerwca 2009 23:01
Piotr Sebastian
Hmm, trudna rada. Zmniejsz napastnikowi nieco pressing, ale ja raczej wprowadziłbym po prostu rezerwowego jak padnie. A w kolejnym sezonie kupił lepszy model :-).

Jeżeli chodzi o bramki w końcówce, to oczywiście defensywne nastawienie, gra na czas, agresywny odbiór i cofnięta linia obrony.
5 czerwca 2009 1:49
tomas_n
taktyka dobra, na 17 spotkań Newcastle zwyciężyłem w dziewięciu, trzy porażki reszta remisy. Niestety fatalnie się spisuje na wyjazdach min., z Sunderlandem 1:2, Arsenalem dość dotkliwie 0:4 w zasadzie mecz oddany bez walki, a teraz z Evertonem 0:1 oddając tylko dwa strzały!! na bramkę. Występuje problem z prawym napastnikiem, u mnie Xisco lub Viduka grają fatalnie, za to dobrze spisuje się młody Henri Saivet. Skład: GK - Harper, Aurelio, Bassong, Taylor, Beye, pomoc Affelay. MC- Defour, Collocini, Edu, Lewy napastnik Martins, prawy Xisco, Viduka. Podrawiam
5 czerwca 2009 11:25
Dawka
Dzięki Piotrze za rady, pomogły ;) A co do komentarza tomas_n także niektórzy moi piłkarze mają problemy z motywacją (?) przed meczem i czasami w trakcie meczu przestają po prostu grać. Czasami dzieje się tak również z całymi spotkaniami. Ale to jest wina wydaje mi się psychiki zawodników, jako, że w słabym klubie piłkarze nie są profesjonalni i często przed meczami coś im nie pasuje, lub nie chce się im grać.
5 czerwca 2009 14:13
Chazy11
Taktyka niezła ;) Wprowadziłem lekką poprawke, mianowicie dałem nastawienie na max. normalne.

Na koniec sezonu zająłem 2 miejsce Wolfsburgiem. Z najlepszymi drużynami u siebie gładko wygrywałem, na wyjazdach remis lub skromna wygrana. W pewnym momencie, miałem 21 spotkań bez porażki i dopiero w przed ostatniej kolejce uległem na wyjeździe HSV 2-1, by w ostatniej gładko pokonać Bayern 3-0 ;) Leverkusen poza zasięgiem...

W kolejnym sezonie póki co, zajmuje 1 miejsce z 6 zwycięstwami i 2 remisami.

e: I jeszcze jedno, mam dylemat z 2 środkowymi pomocnikami, mianowicie mam taki wybór: Benzerga, C.Eduardo, D.Buonanotte, Enoh. 1 i 4 są bardziej defensywni, 2 i 3 bardziej ofensywni. Po których stronach ustawiać ich ? Bo ten z prawej ma niby strzałke, ale nastawienie bardziej ofenswywne..
5 czerwca 2009 14:55
JackoBB
Bułę możesz na lewej jest świetny, Eduardo radze na środku (bez strzałki) Benzerga i Enoh na środku (ze strzałeczką).
5 czerwca 2009 15:17
lukaaaasz
No No.... taktyka konkretna widać że nie sroce spod ogona... pierwsza którą ściągnąłem i lepiej się spisuje niż moje własne ustawienia-ale i tak troszkę pozmieniałem:-) właśnie sam wcześniej zauważyłem że na 9.3.0 wysunięta linia obrony sporo daje w grze ofensywnej plus lepiej przejmuje się inicjatywę na boisku i jest w miare pewna co wydawało mi się na początku ryzykowne.pozdrawiam autora.
5 czerwca 2009 22:43
Dawka
Zagrałem tą taktyką już sporo spotkań i działa naprawdę w kratkę. Czasami wygrywam 10 meczów pod rząd, by potem kolejne 4 przegrać. Teraz natomiast jeden mecz wygrywam, drugi przegrywam. I tak na zmianę. Ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje? Warto dodać, że jeśli wygrywam mecze, to drugi zespół praktycznie nie istnieje, jeśli przegrywam to jest zupełnie odwrotnie.
6 czerwca 2009 9:59
ullises
jakiego programu uzywacie do otworzenia tego pliku?chcialem sprawdzic te taktyke i nie moge.moze pomozecie
6 czerwca 2009 10:34
ullises
a moze mi ktos poda ustawienia indywidualne i druzynowe do tej taktyki.dzieki
6 czerwca 2009 10:56
adi_DC
ullises - Winrar
6 czerwca 2009 11:08
Pigi78
JackoBB napisał:

Ta taksa jest z serii 'jeden gol na mecz' czy 'jeden gol więcej niż przeciwnik' ;>




Jak masz dobra solidna pomoc oraz co najwazniejsze atak to bramek sporo moze padac... Ja w kazdym meczu strzelam po 2 do 4 bramek
6 czerwca 2009 12:31
Piotr Sebastian
Ustawienie jest uniwersalne tzn. nie gwarantuje maksymalnych osiągnięć, ale daje 80% skuteczności na silniku v.753.
To oznacza, że trzeba taksę:
1. dopasować do swojego składu
2. ustawić pod rywala.

Mecze wyjazdowe zawsze są problemem i trzeba do nich podchodzić ostrożniej szczególnie grając z silnymi drużynami. Wówczas np. defensywne nastawienie daje lepsze rezultaty.

Miłego kombinowania!
6 czerwca 2009 13:13
Dawka
Co do ustawiania drużyny pod rywala, to zazwyczaj daję pressing, agresywne krycie i wymuszenie gry słabszą nogą tym najlepszym, ale czy dobrym rozwiązaniem jest dawać wszystkie te opcje do wszystkich pomocników rywala? Czy może wówczas moi zawodnicy będą biegać od jednego do drugiego bez sensu. Jeśli drużyna gra skrzydłami bardzo łatwo jest mi ją zneutralizować, gorzej jeśli grają środkiem (bo wówczas odstawiam skrzydła rywala, a mimo to nimi grają). W konsekwencji właśnie daje pressing także na skrzydła i cała gra defensywna się sypie. Jakieś rady odnośnie takiej sytuacji?
6 czerwca 2009 13:34
Piotr Sebastian
O zagęszczaniu środka pola juz pisałem w szkole taktyki. Polecam. Tym niemniej nie miej wątpliwości - likwidując ryzyko w jednym miejscu boiska, powiększasz je w innym. Zróznoważone ustawienie jest dobre, ale nie wówczas kiedy rywal posiada wyraźną przewagę w jakiejś strefie boiska. Dlatego lepiej neutralizować silne strony rywala kosztem większego ryzyka w słabszych strefach. Dlatego jest taki problem z taktykami w sieci - nie ma jednej idealnej do wszystkich meczów i każdej drużyny. Ja chciałem przynajmniej stworzyć taką, która zapewni sukces i spokojny sen menedżerowi, aby miał ochotę podrasowywać szczegóły.

W opisanym powyżej przypadku dobrze byłoby cofnąć naszych napastników w okolice środka boiska podczas gry w defensywie - czyli nastawienie bardzo defensywne. Ograniczy to ilość miejsca w środkowej strefie boiska. Wysunięta jeszcze bardziej linia obrony wzmoże pressing na przeciwniku, choć zwiększy ryzyko podań za plecy obrońców.

Mówi się, że gra się tak jak przeciwnik pozwala - i to w FM'ie widać doskonale. Jest wiele spotkań kiedy rywal jest w dobrej dyspozycji i nawet nasze idealnie podejmowane decyzje nie spowodują zapchnięcia ich do defensywy.
Pamiętaj więc, że rywal z reguły będzie miał swoje szanse w każdym meczu. Ważne, abyśmy umieli je przetrwać wykorzystując swoje. Dążenie do rozegrania sezonu bez porażek jest tak naprawdę dążeniem do Killer Taktyki, a ten kierunek mnie nie interesuje. Cieszę się, że FM09 na to nie pozwala.
Poza tym bez przesady - kiedy to my wygrywamy po jednej kontrze to nikt nie ma pretensji do silnika, ale kiedy uda się to rywalom...
6 czerwca 2009 14:37
Redlucas
"Poza tym bez przesady - kiedy to my wygrywamy po jednej kontrze to nikt nie ma pretensji do silnika, ale kiedy uda się to rywalom..."

Święta prawda!
6 czerwca 2009 16:44
lukaaaasz
"Dążenie do rozegrania sezonu bez porażek jest tak naprawdę dążeniem do Killer Taktyki, a ten kierunek mnie nie interesuje. Cieszę się, że FM09 na to nie pozwala."

To wogóle bylo by bez sensu co za przyjemnosc z gry gdy sie tylko wygrywa...osobiscie dla mnie najwazniejsze jest wyzwanie jak nie moge z kims wygrac to wtedy mam najwieksza przyjemnosc z gry zaczynam kombinowac podczas meczu co by tu zrobic zeby wyrownac lub strzelic gola wiecej.
Taktyka przemyslana i skuteczna choc nie preferuje czyichs plikow wole samemu kombinowac wtedy jest wieksza satysfakcja gdy sie wygrywa ale zawsze warto sciagnac cos dobrego wymyslonego przez kogos i wprowadzic korekty do swoich ustawien by byle jeszcze lepsze..:)Wedlug mnie jeszcze rownie istotna role co dobra taktyka odgrywa ustawienie odpowiedniego treningu i zatrudnienie dobrego sztabu szkoleniowego...pozdrawiam.
6 czerwca 2009 19:48
draugluindl
Mam pewne problemy z taksą.
1.Obrońcy w głupi sposób wykopują piłkę na auty pod własną bramką.
2.Napastnik dostaje piłkę na dojście od pomocnika, zamiast biec w stronę bramki(z obrońcą na plecach) sam na sam z bramkarzem to biegnie w róg pola karnego
3.Pomocnicy boczni/obrońcy boczni zwlekają z dośrodkowaniami.
Prosiłbym o pomoc, co jak ustawić żeby to się nie działo.
Z góry dzięki.:D
7 czerwca 2009 10:54
Damianoo666
Jeśli chodzi o tych bocznych pomocników to coś w tym jest. Moim skrzydłowym niejednokrotnie udaje się ograć wszystkich rywali i w momencie gdy są już głęboko w polu karnym rywala, zamiast wystawić piłkę napastnikowi strzelają prosto w bramkarza, na szczęście czasami potrafią też strzelic obok bramkarza :D
7 czerwca 2009 11:15
draugluindl
No to jest pewien +, ale praktycznie boczny pomocnik jest od dorzucania piłek w pole karne na napastnika.Takie przynajmniej jest moje zdanie.
7 czerwca 2009 11:25
Damianoo666
Ogólnie nie moge narzekac na moich skrzydłowych, bardzo dużo asystują, strzelaja bramki. Można by rzec że to najmocniejsze punkty w moim zespole, wiec moge im wybaczyc zbyt samolubne zachowanie od czasu do czasu.
7 czerwca 2009 11:50
draugluindl
Ja obecnie gram NAC Breda więc nie mam tak dobrych skrzydłowych jak Ty.I dlatego mi zależy żeby dorzucali piłki niż sami szli.:D
7 czerwca 2009 11:51
Damianoo666
Jeszcze nie tak dawno z moim zespołem byłem w 3 lidze Niemieckiej i tam nie miałem tak wypasionych skrzydłowych jak teraz, a mimo to grali u mnie pierwsze skrzypce :p Możesz spróbować ustawić im na dośrodkowania z pola, albo na mieszane i zobaczysz może będzie lepiej.
7 czerwca 2009 12:04
draugluindl
No zobaczymy czy coś to da:D
7 czerwca 2009 12:05
Redlucas
Hmmm... daj jednemu skrzydłowemu dośrodkowania z pola, a drugiemu z linii końcowej. Pograj kilka meczy i zobaczysz, które rozwiązanie jest lepsze. Tak samo możesz sprawdzić ustawienie dośrodkowań mieszanych w stosunku do tych z linii końcowej.

Damianoo666... za zachowanie Twoich grajków pod bramką przeciwnika odpowiada kilka statystyk: Współpraca, Decyzje, Opanowanie, Błyskotliwość. To one determinują czy zawodnik zachowa się jak "fujara", czy zagra w tempo, czy też zrobi coś czego nikt się nie spodziewa... nawet czasami on sam.
7 czerwca 2009 15:42
draugluindl
Piotr Sebastian, mam takie pytanko?
Słuchaj gram twoją kaksą i jedno mnie dziwi.Ostatnio grałem mecz ze Spartą Roterdam i tak po 1 połowie sparta oddała 10 strzałów a ja zaledwie 1 mimo że byłem przy piłce 60%.Natomiast w 2 połowie Sparta oddała 1 strzał a ja 8.
Czemu tak się dzieje że nie grają równych 2 połówek meczu tylko jedną.Nie wiem może coś trzeba ustawić, sam już nie wiem.:D
7 czerwca 2009 17:29
Piotr Sebastian
To raczej nie jest kwestia taktyki, a ustawień pod rywala oraz rozmów motywacyjnych. Sama taktyka albo chodzi, albo nie. Jedyne co, to w FM09 po strzeleniu bramki na chwilę inicjatywę przejmuje przegrywający. Tyle.
8 czerwca 2009 2:49
Ventura116
potrzebuje taktyke do barcelona :P
pisac na gg 7078399
8 czerwca 2009 7:36
draugluindl
Piotr Sebastian napisał:

To raczej nie jest kwestia taktyki, a ustawień pod rywala oraz rozmów motywacyjnych. Sama taktyka albo chodzi, albo nie. Jedyne co, to w FM09 po strzeleniu bramki na chwilę inicjatywę przejmuje przegrywający. Tyle.



A mógłbyś mi podpowiedzieć gdzie tego trzeba szukać w ustawieniach, pokombinowałbym sobie z tym.
Z góry dzięki.
8 czerwca 2009 9:55
siolo88
pójdzie na 9.2.0
??
8 czerwca 2009 10:58
draugluindl
Raczej nie ta taksa jest pod patcha 9.3.0, ale spróbować można co szkodzi;d
8 czerwca 2009 11:01
czarlipe
Witam, jestem nowy i moje pytanie moze okazac sie glupie , ale w jaki sposob pobrac taktyke?z gory dzieki
9 czerwca 2009 15:35
Piotr Sebastian
draugluindl napisał:

A mógłbyś mi podpowiedzieć gdzie tego trzeba szukać w ustawieniach, pokombinowałbym sobie z tym.
Z góry dzięki.


Motywację własnego zespołu buduje się podczas konferencji prasowych, interakcji z piłkarzami oraz menedżerami, a przede wszystkim podczas rozmów motywacyjnych przed/w trakcie/po meczu.
A do ustawień pod rywala służą instrukcje dotyczace rywali wydawane przed i w trakcie meczu.
9 czerwca 2009 15:55
daniel22
czarlipe napisał:

Witam, jestem nowy i moje pytanie moze okazac sie glupie , ale w jaki sposob pobrac taktyke?z gory dzieki


Kiliknij w >dyskietkę
9 czerwca 2009 16:19
draugluindl
Piotr dzięki za podpowiedź, teraz mój klub idzie jak burza:D.
To jednak prawda że jesteś najlepszym taktykiem w Polsce.:>
9 czerwca 2009 16:49
czarlipe
Pobralem taktykę, i wrzucilem do foldera tactic, gdy wchodze w grze w edycje taktyk i chce importowac taktyke folder jest pusty :/ co robic?
9 czerwca 2009 17:28
adi_DC
czarlipe - rozpakować
9 czerwca 2009 18:36
czarlipe
rozpakowalem, jest w folderze z innymi taktykami, format pliku tez sie zgadza:/
9 czerwca 2009 18:49
kuba93
Sorrki chłopaki że troche z innej beczki ale mogłby ktos zrobic jakis maly dodatek z Ludoviciem Obraniakiem w Kadrze POLSKI :D A wracając do tematu to testowałem taktykę na 6 ligowym Wimbledon i po 2 sezonach 2 ligi wyżej ;D
9 czerwca 2009 22:01
Kangurek_17_90
draugluindl jaki klub grasz??
9 czerwca 2009 22:14
DzbiQu
Mam pytanie czy owa taktyka bedzie dobra dla takich szarakow jak HENAN JIANYE??? Bo ostatnio zaczalem grac z kumplem przez siec w chinsiej super lidze i nie zaciekawie mi idzie....
9 czerwca 2009 22:27
Piotr Sebastian
Jej siła (i słabość zarazem) polega na tym, że wszystkim pasuje ;-)
9 czerwca 2009 23:18
draugluindl
Kangurek_17_90 napisał:

draugluindl jaki klub grasz??



Obecnie gram poznańską siłą(Lechem) a Ty jakim śmigasz:D
10 czerwca 2009 3:59
Kangurek_17_90
draugluindl ja wlaśnie gra hofenheim..:D
10 czerwca 2009 10:39
draugluindl
No Hoffenhaim też ciekawy klub:D i jak tam idzie.?
10 czerwca 2009 12:39
Kangurek_17_90
draugluindl dobrze że idzie..a jaka grasz taktykę??
10 czerwca 2009 15:44
draugluindl
Właśnie tą taksą gram ARBAT,a Ty jaką chulasz?
10 czerwca 2009 16:05
Kangurek_17_90
i dobrze sprawdza się? czasem moją taksa i tez sexy football:)
10 czerwca 2009 17:01
draugluindl
Jeśli chodzi o osiągnięcia tą taksą to są pewne.:D
-narazie 1 miejsce po 17 kolejkach
-29 bramek strzelonych 11 straconych
-tylko 2 porażki(z odrą na wyjeździe i lechią na wyjeździe)
10 czerwca 2009 18:34
Kangurek_17_90
a może wyślesz mi jąkaś taksę bo mnie sie dernewuje tak slabo graja na wyjedzie a u siebie to zajebiście:/
10 czerwca 2009 18:49
draugluindl
Ja mam taką taksę, ale ona jest pod b.dobre zespoły takie jak np.nazwa taksy;d
http://odsiebie.com/pokaz/3035023---bbd8.html
Więc nie gwarantuje że pod słabsze zespoły działa.
10 czerwca 2009 18:55
Kangurek_17_90
dzięki wielkaa:)... sprawdzam :P
10 czerwca 2009 19:01
draugluindl
Ostatnio miałem pewną propozycję w karierze, anderlecht chciał mnie zatrudnić ale powiedziałem "nie" wole kolejarza;d
10 czerwca 2009 19:02
Kangurek_17_90
hehe spoko może dasz mi gg i pogadamy co? no to co dales mi taksa i jest super u siebie z leverkusenem wygrali 3-0 pod bramką ibisević, salihović i iwański...
10 czerwca 2009 19:14
draugluindl
Czemu nie moje gg to xxxxxx a twoje?
10 czerwca 2009 19:17
Kangurek_17_90
zaraz ci napisze:D...
10 czerwca 2009 19:18
CikenPL
witam :]
chciałbym się dowiedzieć czy ta taksa nadaje się do takiego zespołu jak Reading FC ? Gram 2 sezon...
w pierwszym sezonie grałem w Angielskiej Championship i wywalczyłem awans bez większych problemów zwykłą taktyką...ale teraz kiedy jestem w Angielskiej Premiership na 12 rozegranych meczów mam tylko 2 zwycięstwa, 1 rmis i reszta same porażki :/
jeśli ktoś byłby chętny mi pomóc z góry dziękuję :]

pozdro
10 czerwca 2009 22:32
Piotr Sebastian
CikenPL napisał:

chciałbym się dowiedzieć czy ta taksa nadaje się do takiego zespołu jak Reading FC ? Gram 2 sezon...
w pierwszym sezonie grałem w Angielskiej Championship i wywalczyłem awans bez większych problemów zwykłą taktyką...ale teraz kiedy jestem w Angielskiej Premiership na 12 rozegranych meczów mam tylko 2 zwycięstwa, 1 rmis i reszta same porażki :/
jeśli ktoś byłby chętny mi pomóc z góry dziękuję :]
pozdro



Będzie hulać, aż miło :-). Spróbuj.
11 czerwca 2009 1:09
Piotr Sebastian


Mam nadzieję, że nie grasz Liverpoolem ;-)
11 czerwca 2009 1:11
boa111
[IMG]http://img189.imageshack.us/img189/6893/pogromg.jpg[/IMG]

Właśnie nie gram liverpoolem tylko Man Utd a takta jest naprawde świetna. w lidze rozegrałem 27 meczy i w tym 25 wygrane i tylko 2 remisy 0 porażek. 70 bramek na plusie i tylko 11 na minusie:D
11 czerwca 2009 1:16
CikenPL
idealna taksa dla mojej drużyny Reading FC :]

teraz juz po 29 meczach mam juz 15 zwycięstw, 3 remisy i 11 porażek ( te porażki miałem przed zastosowaniem tej taksy,a po zastosowaniu tej taksy zanotowałem tylko 1 a dokładnie z Man Utd na wyjeździe ) i zajmuje już 6 miejsce w tabeli a przewidywania mediów rokowały mi tylko 17 pozycję :p

wielkie dzięki wszystkim tym którzy tworzą takie oto właśnie fantastyczne taktyki :)

pozdro ^^
11 czerwca 2009 1:34
CikenPL
hej boa111

nie gadaj że tą taksą tak rządzisz w Premiership ???
11 czerwca 2009 2:26
draugluindl
boa111 zgadziam się z CikenPL.
Man utd to nawet "głupi" zdobędzie mistrzostwo, zagraj tak jak gra CikenPL gra Reading i ma 6 miejsce to jest prawdziwa gra słabymi drużynami a nie grasz najlepszą w anglii.
11 czerwca 2009 11:35
CikenPL
nom widzisz draugluindl kazdy gra jak chce lecz nie każdy podejmuje takie wyzwania aby zaczynać karierę słabszym klubem tylko od razu grają najlepszymi drużynami na świecie :/
nom ale cóż...

teraz już ukończyłem sezon na 5 miejscu i zabrakło mi tylko 4 punktów do 4 ARSENALU :/

nom ale jakby nie było ta taksa jest świetna i mam nadzieję że dalej będę święcił nią sukcesy w moim Reading :]

pozdro^^
11 czerwca 2009 11:53
Lukaszp
draugluindl napisał:

boa111 zgadziam się z CikenPL.
Man utd to nawet "głupi" zdobędzie mistrzostwo, zagraj tak jak gra CikenPL gra Reading i ma 6 miejsce to jest prawdziwa gra słabymi drużynami a nie grasz najlepszą w anglii.


Prawdziwa gra słabymi klubami to zabawa w Conference ;]
11 czerwca 2009 11:55
draugluindl
Zgadzam się ale co to za satysfakcja zdobycie mistrza najlepszym klubem w danym kraju.Lepiej taki sukces smakuje słabszym zespołem jak np. Twój Reading.Jak się nie myle Reading jeszcze mistrza nie zdobyło, no to jest wyczyn jeśli zdobędziesz mistrza 1 raz w historii dla Reading.Życzę Ci tego.
Lukaszp napisał:


Prawdziwa gra słabymi klubami to zabawa w Conference ;]


No ale w Reading nie jest aż taki dobry zespołem w Premiership jak np. Liverpool.
Ale Ty też masz rację w Conference są słąbe drużyny i tam jest zabawa.:D
11 czerwca 2009 11:57
CikenPL
hah w Reading tez jest zabawa :p

a co do Mistrzostwa to Reading nie ma żadnego, ani też nie ma żadnych znaczących sukcesów w krajowych pucharach.
Jedynie co to dwa razy awansowali do Premiership...
ale teraz to jak już awansowałem do Premiership to mam nadzieje zagościć tam na dłużej :p a zarazem walczyć o miejsce w europejskich pucharach^^
11 czerwca 2009 12:39
afsquiii1
Polecam tę takse, jest 10razy lepsza od tej piotrka.W arbat mało goli strzelają.
http://sortitoutsi.net/2009/tactics/downloads/64/Trying%20To%20Play%20Like%20Bar%C3%A7a
11 czerwca 2009 16:26
adi_DC
Piszesz, że 10 razy. Jak ty to policzyłeś ?
12 czerwca 2009 13:20
Dawidek
afsquiii, nawet jak więcej goli strzelają w tamtej taktyce to muszą więcej tracić. :)
12 czerwca 2009 14:48
Piotr Sebastian
Spokój mi! ;-) To nie konkurs piękności.

Taktykę afsquii w wolnym czasie przetestuję, żeby sprawdzić czy nie jest czasem 20 razy lepsza. To by dopiero była gratka. :D
Pozdro
12 czerwca 2009 15:45
Morpheo78
Taktyka naprawdę dobra, właśnie sprawdzam. Radzę zmienić ofensywne rzuty rożne - osobiście zostawiam przed bramkarzem tylko 2 zawodników dobrze grających głową (z reguły DC), reszta do tyłu, żeby nie przeszkadzali. Po 8 meczach Koroną K. Hernani ma 5 bramek, Nawotczyński 4. Gorąco polecam.
12 czerwca 2009 16:13
k4m1l0z
u siebie dobra jest, ale na wyjazdach zawsze tracę bramki z duzo slabszymi druzynami. gram austria wieden 9.3 patch
13 czerwca 2009 17:49
draugluindl
k4m1l0z napisał:

u siebie dobra jest, ale na wyjazdach zawsze tracę bramki z duzo slabszymi druzynami. gram austria wieden 9.3 patch



Spokojnie ja też w 1 sezonie traciłem sporo bramek na wyjazdach ale już w 2 sezonie np. po 10 meczach straciłem tylko 2 bramki.Poprostu daj więcej czasu dla zawodników, niech przyswoją sobie taktykę.Zobaczysz poźniej, później będzie już lepiej.:D
13 czerwca 2009 21:47
mariuszjr
witam.mam pytanie czemu jak siciagne ta taktyke to nie moge je otworzyc? jakis łlad wyskakuje
14 czerwca 2009 10:53
wioslo20
Witam.
Chciałem podziękować za wrzucenie świetnej taktyki... Gram Polonią i w drugim sezonie udało mi się wejść do Ligi Mistrzów...
Jedynie co poprawiłem to żuty rożne:)

PZDR
MP
15 czerwca 2009 12:56
mateusz_ha
Pytanie do autora taktyki lub osoby, która ją testowała i może coś o niej powiedzieć. Domniemam, że środkowy pomocnik ze strzałką w dół jest bardziej usposobiony defensywnie, a ten obok bardziej ofensywnie. Czy to nie ma najmniejszego znaczenia?
Pozdrawiam,
Mateusz
15 czerwca 2009 14:52
draugluindl
mateusz_ha napisał:

Pytanie do autora taktyki lub osoby, która ją testowała i może coś o niej powiedzieć. Domniemam, że środkowy pomocnik ze strzałką w dół jest bardziej usposobiony defensywnie, a ten obok bardziej ofensywnie. Czy to nie ma najmniejszego znaczenia?Pozdrawiam,Mateusz



Zgadza się ten ze strzałką w tył jest def. pomocnikiem a ten bez jest lekko ofensywnym pomocnikiem.Ten pomocnik bez strzałki rozgrywa piłkę(przynajmniej u mnie:D).
15 czerwca 2009 14:59
elprezesso
Uważam że taktyka ta jest fenomenalna testowałem 3 i pół sezony w moim AFC Wimbledon, trochę rzeczy zmieniłem ale ogólnie bardzo dobra jednak w momencie awansu do Premier League stało się to czego się obawiałem AI rozpracowało mnie chyba totalnie bo w 12 meczach strzeliłem 3 bramki nie mówiąc o bilansie spotkań 0/3/9 po zmienieniu na moja starą taksę która nie była tak efektywna dzieją się cuda i może jakieś szanse mi zostały na awans na jakże upragnioną 17 pozycje :D
16 czerwca 2009 19:33
arttkom
elprezesso napisał:

Uważam że taktyka ta jest fenomenalna testowałem 3 i pół sezony w moim AFC Wimbledon, trochę rzeczy zmieniłem ale ogólnie bardzo dobra jednak w momencie awansu do Premier League stało się to czego się obawiałem AI rozpracowało mnie chyba totalnie bo w 12 meczach strzeliłem 3 bramki nie mówiąc o bilansie spotkań 0/3/9 po zmienieniu na moja starą taksę która nie była tak efektywna dzieją się cuda i może jakieś szanse mi zostały na awans na jakże upragnioną 17 pozycje :D



Ale czytałem tu w poradach , że gra jedną taktyką dłuższy czas kończy się źle trzeba od czasu do czasu taktykę zmieniać , ale nie zaq często. pisało w tej poradzie że dobrze jest mieć dwie taktyki dom i wyjazd. Ja dom znalazłem to ta szukam teraz wyjazdowej napewno defensywnej ;). Gram Lechem Poznań , proszę jeśli moe ktoś coś poradzić jakąś taktykę i ustawienie na wyjeździe kontakt na e-mail : arkom@vp.pl z góry dzięki
16 czerwca 2009 19:52
wioslo20
ustawiacie w tej taktyce opcję "gra na rozgrywającego"??? jeśli tak to którego zawodnika( pozycja) ustawiacie jako rozgrywającego???
17 czerwca 2009 13:00
draugluindl
Ja mam ustawionego jako rozgrywające tego środkowego pomocnika bez strzałki.
17 czerwca 2009 13:07
geniek_nr13
witam. wie ktoś jak przestawić żeby napastnik nie był na miejscu prawego pomocnika i odwrotnie? przed meczem jest ok ale jak wchodzi do meczu to w liście zawodników N jest na miejscu PP.
17 czerwca 2009 14:14
escude
Jak ustawiacie druzyne na wyjazdach?Gram Parma, w I sezonie awansowalem z 23 pkt przewagi przegrywajac 2 mecze,a teraz w serie A no coz,nawet ze srednim Torino nie mam zbytnio sznas,bombarduja mnie strzalami ,wygrwyaja skromnie ale wygrywaja.
17 czerwca 2009 18:56
draugluindl
Spokojnie ja też tak miałem, taka jest piłka żę ten co wchodzi z niższej ligi ma problemy w 1 sezonie w lidze wyższej.Poprostu piłkarze będą grać w kratkę raz przegrają z najsłabszą drużyną a wygrają z najlepszą.Jak uda Ci się przetrwać ten sezon w Serie A to w 2 już będzie lepiej zobaczysz.
17 czerwca 2009 19:35
Barteek10
fenomenalna taktyka.brawa
17 czerwca 2009 22:45
Damianoo666
draugluindl dobrze mówi. Ja w pierwszym sezonie po awansie do bundesligi grałem w kratkę i jakoś szczęśliwie zająłem 6 miejsce. W 2 sezonie byłem już 3, a w kolejnym 2 z 1 pkt. straty do Bayernu. Gam Fortuną Dusseldorf ;)
17 czerwca 2009 23:01
escude
Hmm no chyba macie racje,powoli zaczynam grac juz 1 sezonie,narazi srednie 10 miejsce po 18 kolejkach,u siebie przegralem tylko z Interem,a na wyjadach,hmm no wlasnie wciaz kuleje potrafilem wygrac 2-1 w Milanie zeby przegrac 5-1 w Udine,ale jesli macie racje to w przyszlym sezonie powinno byc better
18 czerwca 2009 19:26
Piotr Sebastian
Wystarczy podczas trudnych początków ustawić bardziej defensywne ustawienie i powinno być duuużo lepiej, szczególnie na wyjazdach. Ustawienie jest dość nietypowe ze wględu na ustawienia poleceń indywidualnych. Z czasem gracze jednak "łapią" wszystko i taktyka spisuje się lepiej. Tym niemniej bardziej defensywne nastawienie w meczach z trudniejszymi rywalami ogólnie przynosi więcej pożytku.
Pozdrawiam
18 czerwca 2009 21:13
Damianoo666
Póki co mecze wyjazdowe są dla mnie największą bolączką.
18 czerwca 2009 21:19
escude
Bardziej defensywne tzn co?Zmienic ich nastawienie ogolne czy bardziej indywidualne?Teraz po sezonie bede mial Riquelme a wiadomo ze dobbry z niego rozgrywajacy,mozna o dac na rozgrywajacego?
20 czerwca 2009 12:04
Piotr Sebastian
To jest taktyka bez użycia rozgrywającego. A nastawienie zmienić wszystkim zawodnikom na bardziej defensywne.
Pozdro
21 czerwca 2009 16:45
lypyrator
troche z innej beczki, ile dostaje sie za zwycięstwo w lidze mistrzów ??:) A co do taktyki to super, narazie swiętuje awans do wyższej klasy rozgrywkowej moim "AFC Telford", teraz sprawdzimy dopiero na poważnie tą takse :) Pozdrawiam :)
23 czerwca 2009 10:20
michal1999333
Dla mnie ta taktyka jest lepsza od tej GKnap4-4-2.Akcje wyglądają bardziej składnie i jest lepsza na wyjazdy.
23 czerwca 2009 11:21
frish
Powiem tak: z taktyk które pobierałem z internetu ta jest najlepsza.

Mój zespół gra tak piękną piłkę, że ręce składają się same do oklasków, nie ważne czy wyjazd czy dom, piękno futbolu w całej okazałości. Bardzo rzadko zdarza mi się mecz w którym strzelił bym mniej niż 3 bramki - przeważnie jeżeli gram z rywalem pokroju Realu Madryt.

Prowadzę Barcelonę, w 1 sezonie kiedy grałem swoją taktyką zdobyłem mistrzostwo La Liga. Sezon 2 także swoją taktyką 2 miejsce w La Liga, 2 miejsce w Lidze Mistrzów i puchar Króla.

Sezon 3 zacząłem tą taktyką. Wyniki jak i gra, tak jak pisałem na początku są imponujące. Mam bodajże jeżeli dobrze pamiętam 37 meczy bez porażki. Gole strzelone: 98, gole stracone 7 (!).

Mecze z takimi klubami jak:
Barca vs Real Madryt 5:1
Barca vs. Inter Mediolan 3:0 wyjazd i 2:0 u siebie
Barca vs. Machester U 2:0 na wyjeździe i 3:1 u siebie
Chelsea vs Barca 1:2 wyjazd i 5:0 u siebie
Barca vs. Espanyol Barcelona (największy rywal) 11:2 u siebie...

Skład:
Valdes - Abidal, Pique, Milito, Alves - Ribery, Xavi, Toure, Rakitic - Villa, Eto'o

Jedyne co zmieniłem to strzały z dystansu na często u tego pomocnika ze strzałka w tyłu, a to dlatego że na tej pozycji mam genialnego Toure, który ładuje 35-40 metrowe gole.

Następny sezon wracam do swojej taktyki, bo na chwilę obecną moja gra ogranicza się do klikania 'kontynuuj' .

Taktyka jest bardzo dobra, przynajmniej genialnie spisuje się w mocnym klubie.

Panie Piotrze - keep U good work ;)


EDIT: aha, mimo, że taktyka jest pod 9.3, ja osiągam takie wyniki na 9.2
23 czerwca 2009 21:03
maciejas666
granie barca zawsze bedzie skutkowalo pieknym futbolem ... zagraj czyms slabszym , nawet borrusia
24 czerwca 2009 7:19
CikenPL
zagraj Sheffield United to zobaczymy czy osiągniesz tak oszałamiające wyniki...szczególnie będąc beniaminkiem w Premiership...wtedy mozna porozmawiać :]
24 czerwca 2009 8:04
michal1999333
Ja gram sezon 2012-2013 i moim GKP Gorzów dotarłem do polfinalu ligi mistrzow jednak z manchesterem nie miałem większych szans ale u siebie powalczyłem i przegralem 2-3.Nie wiem na jakiej łatce gracie ale polecam zawodnika-Marek Strestik oraz Jonathan Cristaldo.
24 czerwca 2009 10:05
pkpols
Taktyka godna polecenia. Piłkarzyki u siebie grają jak należy. Zauważyłem większe niż zwykle problemy z wyjazdami, ale jest ok. Lepszej nie znalazłem do 9.3.0. 6/6
24 czerwca 2009 13:17
Hamish
nie no taktyka ekstra choć jak już pisało wiele osób na wyjazdach często wysiada ale na u siebie się sprawdza...

a mam jeszcze pytanie z innej beczki: dlaczego jak zaczynam sezon i mam ustalone sparingi, to jak je odwołam i zaproponuje innym, lepszym drużynom i one przyjmą zaproszenie, to nie ma ich zaznaczonych w terminarzu? i teraz jestem w kropce, bo musze grać z rezerwami i U-18, bo żaden spraing mi się w terminarzu nie zaznacza, choć załatwiłem już ich wuchte...
24 czerwca 2009 13:24
Zabski

POkaż screen bo ciekawość mnie zżera jak to zrobiłeś tym GKP Gorzów??

26 czerwca 2009 17:55
draugluindl
A ja podpinam się do wypowiedzi mojego przedmówcy, i jeszcze jak zrobiłbyś screena ze swoim składem;P
26 czerwca 2009 18:24
lypyrator
Jeszcze raz napisze ze taktyka narazie sprawdza sie bardzo dobrze i dam troche screenów:
Mój pierwszy sezon, bukmacherzy dawali mi 2 miejsce i udało sie:

http://img8.imageshack.us/i/tabela200809.jpg/
A to juz drugi sezon, bukmacherzy dawali 21 miejsce a tutaj niespodzianka:
http://img23.imageshack.us/i/afctelford200910bluesqu.jpg/

Gram ACF Telford United, zobaczymy jak sobie poradze w Coca-Cola League 2 xD
26 czerwca 2009 20:01
draugluindl
Szacunek kolego półfinał LM klubem z polski i to mało znanym:D
26 czerwca 2009 20:42
michal1999333
Hehe dzięki draugluindl .MiŁo xd.Jak znów osiągne jakiś sukces to dam znać:)
26 czerwca 2009 22:28
CikenPL
ah ta taksa jest fantastyczna :]

gram obecnie Luton Town ( gdzie trzeba odrobić 30 pkt które są na minusie :/ ) i taksa spisuje się wyśmienicie :D

po 24 kolejkach doganiam miejsca barażowe (4-7) :]

dziękuję Ci Piotrze Sebastianie za stworzenie tak fantastycznej taktyki :)

P.S. właśnie wygrałem w pucharze FA Cup 6-0 z Wolverhampton Wanderers :) i to na wyjeździe :D do połowy było już 4-0 :)

z tego Olexandr Gladkyi strzelił 4 bramki :)

polecam tego zawodnika w szczególności :)

gra najsłabszymi klubami jest najpiękniejsza^^

PZDR dla wszystkich FM-maniaków :D
28 czerwca 2009 3:28
michal1999333
Ku mojemu przeogromnemu zdziwieniu grając 1 mecz w fazie grupowej LM wygrałem na wyjezdzie z Realem grajać moim GKP.Normalnie jestem w lekkim szoku.Wcale Real mnie nie cisnął jedynie końćówka meczu to był horror.
30 czerwca 2009 15:45
pablo11
Michał mam pytanie co to za skórka ta na której grasz bo mi sie spodobała? ;D
30 czerwca 2009 18:18
michal1999333
Skórka nazywa się ,,Tumma''


http://www.cmrev.com/grafika/plik/Tumma.html
30 czerwca 2009 21:22
pablo11
Wielkie dzięki ;)
1 lipca 2009 10:57
DzbiQu
Ta taktyka jest wielka :D Śląskiem zająłem 3 miejsce i wygrałem puchar Polski i Ligi Polskiej ;) mam nadzieje że w EURO ktore mnei czeka tez sie dobrze sprawdzi :D
3 lipca 2009 1:30
qix1979
Witam wszystkich. Gram ta taktyka prawie od poczatku mojej gry Kettring FC i jak dotad sprawdza sie bez zarzutu :). Daje troche screenow http://img7.imageshack.us/img7/4977/bluenxt.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/350/cola2q.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/9278/cola1.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/1504/meczeqfn.jpg
POZDRAWIAM WSZYSTKICH FM MANIAKOW
http://img35.imageshack.us/img35/9351/mecze2d.jpg
5 lipca 2009 18:29
michal1999333
Kontynuująć grę moim GKP już 10 kolejek przed końcem sezonu zdobyłem mistrza Polski a teraz w 1/4 LM trafiłem na Arsenal, z którym rok temu poradziłem sobie.http://img6.imageshack.us/i/tabelaligowa.png/


Jak widać Wisła i Legia nieco spuściły z tonu a z Lecha odszedł każdy zawodnik co gra w tej chwili.Lewandowski w 29 meczahc w Aston villi zdobył 22 bramki i został -vce królem strzelców Premier League.Dam jeszcze parę moich talenciaków dopiero co odkrytych ale bardzo fajnych.

Bardzo szybki napastnik-http://img12.imageshack.us/i/matteohervieu.png/

młody defensywny pomocnik-http://img12.imageshack.us/i/gottfriedgmeiner.png/


i na koniec dobry technicznie skrzydłowy-http://img156.imageshack.us/i/federicogonzalez.png/
7 lipca 2009 15:48
Hamish
ogólnie gratki dla kolegi wyżej za takie sukcesy polskim klubem, chociaż to raczej nie dziwne, że w lidze krajowej jesteś nie do pokonania skoro masz takich fajnych newgenów... w polsce takich graczy się nie spotyka, bo wszystkich wyprzedają ^^

co do taktyki, to grając man city zanim jeszcze mi się znudziło zauważyłem, że ta taktyka często ma problemy z ustawieniem 4-1-2-2-1 (takie jak w chelsea, chyba barca, aston villa i kilka włoskich zespołów), ponieważ właśnie z drużynami grającymi tym ustawieniem miałem najwięcej problemów, a np. taka chelsea przez 3 sezony była jedyną drużyną w anglii, której tą taktyką nie byłem w stanie choćby zremisować na ich stadionie...
nie wiem czy takie coś jest u wszystkich czy to tylko moje przewidzenia... ;p
7 lipca 2009 22:17
Barteek10
witam wszystkich ;p
mam problem bo gram juz 3 sezon mancity ;p
w drugim sezonie mialem bardzo wlasnie ta taktyke i byla wspaniala - wysokie wygrane na wyjezdzie i u siebie.;p
a w trzecim teraz gralem ta sama taktyka i wogole sie nie sprawdzala tak jak w drugim sezonie mojej gry.;p
przegrywalem i na wyjezdzie i u siebie ze slabszymi rywalami.;p
sprawdzalem inne chwalone taktyki jak np Gknap442 i rozne ale nic nie pasuje;p robilem tez swoje
pomoze ktos moze z tym jak zrobic zeby ta taksa chodzila tak jak za dawnych dobrych lat ;D D ?
Pozdro
8 lipca 2009 18:54
michal1999333
Słuchajcie.Przed chwilą zakonczyl sie moj mecz GKP -Bayern.Po prostu jestem w szoku ale sam nie wiem czy pozytywnym czy negatywnym.Samo spotkanie było niesamowite.Może nie jeste to miejsce odpowiednie ale wstawię tutaj ten mecz i powiedzcie co sądzicie na ten temat

http://www.speedyshare.com/472650640.html
8 lipca 2009 19:14
draugluindl
A jak można powtórke meczu obejrzeć bo ja nie wiem;/
8 lipca 2009 20:31
michal1999333
wrzuc ten plik do folderu w dokumentach a dokladnie do ,,matches'' i jak w menu glownym gry wybierz ogladaj mecze i wybierz Gkp-Bayern.
8 lipca 2009 21:16
draugluindl
no meczyk pełen emocji wilekie brawa dla michała za wspaniały mecz;p
8 lipca 2009 22:44
michal1999333
Hehe widzę, że sie podoba.Mam 1 pytanie.Czy jeśli już znudziła mi sie gra tym GKP to mogę jakoś złozyc podanie aby przejsc do innego klubu czy klub inny musi sam mi taką propozycję złozyc??
9 lipca 2009 10:58
draugluindl
Możesz złożyć podanie do innego klubu.Dajesz krzynka odbiorcza i tam po lewej stronie masz zakładkę posady rozwijasz ją i dajesz bezpieczeństwo posad i tam masz kluby których status menadżerów jest niepewny lub b.niepewny i do tych klubów możesz składać podania, ale jak status jest stabilny już nie.Jeśli pomogłem to się ciesze.
9 lipca 2009 13:21
michal1999333
Dzięki ale niestety tutaj są w 90 % reprezentacje a 10 % to kluby tylko polskie, które mnie nie interesują.Szkoda, że nie ma klubów zagranicznych...
9 lipca 2009 14:23
draugluindl
No to wychodzi na to że jak chcesz zagraniczymy klubem zagrać to musisz zacząć nową grę.Ja zawsze jak robię nową grę to wybieram 10 lig z różnych krajów żeby potem jak mi się jakiś klub znudzi to przechodze do innego z innego kraju.
9 lipca 2009 15:22
michal1999333
A nie tnie ci gra skoro masz tyle lig??
9 lipca 2009 15:24
draugluindl
Raczej nie to też zależy w dużej mierze od komputera.
9 lipca 2009 15:27
michal1999333
Ja mam proc.2.8 ghz ram 1 gb i karta graf.GeForce 8500gt 512 mb to chyba powinno pojsc
9 lipca 2009 16:04
draugluindl
Nie wiem czy nie zamało ramu ale spróbować możesz zawsze:D
9 lipca 2009 16:05
michal1999333
Wziąłem sobie lige portugalską i do tego 5 najlepszych lig w Europie i działa mi gra tak samo jak wcześniej.
10 lipca 2009 9:02
draugluindl
No to dobrze teraz jak znudzi Ci się jakiś klub to zawsze możesz do innego przejść:D
10 lipca 2009 12:28
Barteek10
ktos mi powie dlaczego ta taktyka w pierwszym sezonie sie sprawdzala a w drugim juz nie ?
11 lipca 2009 17:43
draugluindl
Moim zdaniem komputer znalazł słabe punkty tej taksy w 2 sezonie.
11 lipca 2009 17:51
escude
Mnie chodzila przez 4 sezony ale cos z save mi sie stalo wiec nie moge powiedziec jak bylo by dalej.Teraz gram MC i jest bardzo dobrze
11 lipca 2009 19:43
Broomek
Gram QPR - Coca Cola Championship
1 sezon - słaba gra i przez większośc sezonu walka o utrzymanie, pod koniec sezonu gra troche się poprawiła i kończę na 16 pozycji, modliłem się żeby przedłużyli mój kontrakt, udało się.
2 sezon - świetna gra przez pierwsze pół sezonu, przewidywano że zajme miejsce w środku tabeli a byłem na 5 pozycji. Druga połowa sezonu niestety gorsza, marzenia o awansie prysły, kończę na 12 miejscu.
3sezon - Przewidywano że zajme 10 miejsce w tabeli. Pierwsze 18 meczy średnie, 10 pozycja - tak jak przewidywano ale ja chciałem być dużo wyżej. I wtedy właśnie zastosowałem tą taktyke. Na kolejnych 11 meczy 9 wygrałem, tylko 2 zremisowałem, żadnej przegranej. Pierwszy raz w karierze zostałem menedżerem miesiąca. Obecnie zajmuje 3 miejsce w tabeli i trace do drugiego West Brom tylko 2 pkt. A do pierwszego Stoke 4pkt. Przedemną jeszcze 17 meczy w lidze. Po cichu licze na mistrzostwo, a minimalne zamiary na ten sezon to awans.

Świetna taktyka, dzięki.
12 lipca 2009 21:41
Barteek10
a czy ma jakies znaczenie ze teraz ta taksa nie chodzi ;p
jak wczesniej mialem fma normalnie przez steama zainstalowanego i z latkami wszystkimi a teraz tylko fma nie przez neta i doinstalowalem latke 9.3.0 ?
14 lipca 2009 21:58
Broomek
Skończyłem sezon już tydzień temu, dopiero teraz pisze... zająłem bardzo dobre drugie miejsce i awansowałem do Premiership.
Po 9 meczach w premiership niestety ta taktyka już się nie sprawdzała, zajmowałem 19 miejsce i zmieniłem taktyke na wyjazdową GKnap 4-4-2, grałem nią nawet u siebie. Sezon się skończył a mi udało się znaleśc na 13 pozycji.
A więc wydaje mi się że ARBAT jest dobra na gorszych lub równych sobie rywali a GKnap na te mecze w których nie jesteśmy faworytem.
19 lipca 2009 21:05
boa111
draugluindl jezeli sadzisz ze gralem od poczatku man utd to sie mylis to jest juz moj 4 zespol przedtem prowadzilem takie zespoly jak Sunderland,AZ czy Ajax i wyniki były też porażające lecz nie takie jak w man utd wiadomo wiec nie gadaj...
30 lipca 2009 2:37
Malamut
Genialna! Na początku trochę słabo, ale jak zespół się zgra to wymiata normalnie. Ja tylko na wyjazdach ustawiłam bardziej agresywną grę i jest gites. Awans GKS Katowice do ekstraklasy w pierwszym sezonie! A teraz 7 miejsce. Super!
1 sierpnia 2009 16:58
czak27
michal1999333 mam do ciebie kilka pytan
1.jakiego treningu używasz?
2.czy możesz dać screenshota na twój skład?
3.co robisz w meczach wyjazdowych?
4.jacy zawodnicy najlepiej się u ciebie spisywali ?
10 sierpnia 2009 18:29
Mevan
michal1999993333 - moglbys gdzies wrzucic swojego save'a z GKP? Chcialbym podpatrzec jakich masz scoutow, ogolnie sztab i reszte rzeczy. Jeszcze jedno pytanie - grasz na patchu 9.0.3 czy na jakims jeszcze uaktualnieniu ?
24 sierpnia 2009 11:39
zelu_gr
18 meczy... 17 zwycięstw, 1 remis, gram Realem Madryt ;D
ps. mam małe modyfikacje, tego napastnika który wraca się wspomóc drugą linie, wycofałem do tyłu na OPŚ a boczni pomocnicy zostali przesunięci do przodu...
po takiej modyfikacji tracę troszkę mniej bramek
29 września 2009 21:46
michal1999333
Ok wrzuce moj save tylko ze on ma 63 mb i zanim sie zuploaduje to troche minie czasu
6 listopada 2009 16:04
michal1999333
Sorra wszystkim, którzy prosili mnie bym dał swój save z gry GKP Gorzów.Już pewnie za pozno ale wstawiam ten save.Mam nadzieje, ze jednak bedzie ktos komu zrobie surprise.Jakby ktos chciac wiecej info o save niech pisze gg 6410928:)

http://www.speedyshare.com/files/30124455/GKP.fm
31 sierpnia 2011 21:18


 


Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany!

© Centrum FM
Mapa serwisu

statystyka